جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 3 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
جدیدترین گزارش ها سه شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۳:۲۶:۲۶

آزادگان جنوبی به مناقصه می‌رود
ایران دریلینگ: در حالی که مدیر عامل شرکت ملی نفت پیشتر از ترک مناقصه برای توسعه میدان آزادگان جنوبی گفته بود، در یک نشست خبری از برگزاری اولین مناقصه در قالب قراردادهای جدید نفتی در آخر مهرماه خبر داد و گفت:‌ میدان نفتی آزادگان جنوبی در لیست اولین مناقصه قرار دارد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از عصرنفت، علی کاردر در نشست خبری در شرکت ملی نفت از برگزاری اولین مناقصه در قالب قراردادهای جدید نفتی در آخر مهر ماه خبر داد و گفت:‌ میدان نفتی آزادگان جنوبی در لیست اولین مناقصه قرار دارد.

وی افزود: مناقصه برای توسعه میادین کوچک که به ایرانی‌ها سپرده خواهد شد زودتر از مهرماه برگزار می‌شود. مدیرعامل شرکت ملی نفت با بیان این‌که چند اصلاحیه در مصوبه دولت درباره قراردادهای جدید نفتی اعمال شده است،‌ گفت: دراین اصلاحیه‌ها اولویت به میادینی داده شده که ضریب بازیافت زیر 20 درصد دارند و همچنین قرار شد قراردادهای محرمانگی با شرکت‌های نفتی به شورای عالی امنیت ملی ارسال شود. وی با تأکید بر اینکه ایرادات هیأت تطبیق قوانین مجلس بر مصوبه دولت برطرف شده است،‌ گفت: سقف قرارداد تغییر نکرده است، قرارداد 20 ساله خواهد بود و فی‌پربرل (پرداخت به ازاء هر بشکه) هم اعمال می‌شود. کاردر تصریح کرد:‌ هفته آینده دعوتنامه‌ها را برای شرکت‌های خارجی ارسال می‌کنیم و از آن‌ها می‌خواهیم که علاقه‌مندی خود را اعلام کنند.



  کد خبر : 1239
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :